Voor VSO op pad! - Reisverslagen van Wilma Rooijackers - WaarBenJij.nu Voor VSO op pad! - Reisverslagen van Wilma Rooijackers - WaarBenJij.nu

Voor VSO op pad!

In het kader van de partnership tussen Randstad Holding en VSO ga ik op pad voor VSO! Een uitdaging waarvan ik nu nog geen benul heb wat me allemaal te wachten staat, maar waar ik erg naar uit kijk!

Recente Reisverslagen:

30 April 2014

Afscheid nemen bestaat niet….

20 April 2014

Pasen

04 April 2014

Succes!

01 April 2014

Bijzondere post!

18 Maart 2014

Hier doen we het voor!
Wilma

Hoi! Welkom op mijn reisdagboek, ik hoop dat je in de komende maanden regelmatig terug komt om de ontwikkelingen te volgen! Laat gerust een berichtje achter, vind ik alleen maar leuk..... Liefs, Wilma

Actief sinds 15 Dec. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 92340

Voorgaande reizen:

25 Juni 2013 - 04 Mei 2014

Voor VSO op pad!

Landen bezocht: