Het komt dichterbij! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Wilma Rooijackers - WaarBenJij.nu Het komt dichterbij! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Wilma Rooijackers - WaarBenJij.nu

Het komt dichterbij!

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

17 Oktober 2013 | Nederland, Breda

Hallo allemaal,

hier ben ik weer! Ik moest even het eerste verslag terug lezen, zodat ik wist waar ik gebleven was, :-).

Er is ondertussen al behoorlijk wat gebeurd!

De dag na het aanbod van Ghana bleek dat alle vier de Tempo-Teamers die er waren op de assessment, het aanbod hadden gehad, dus dat ze zo enthousiast was over mijn CV, bleek toch anders in elkaar te zitten, ;-).

Ik kreeg wel heel snel de vraag of ik mijn periode wilde oprekken naar 13 weken. Ik heb daar ja op gezegd, mits ik toestemming kreeg van management. Door het aanbod van Ghana was ik namelijk na gaan denken over wat ik daadwerkelijk kon bereiken in die 8 weken. Ik droom graag groot en hoewel ik absoluut niet de illusie heb dat ik de wereld kan veranderen in 13 weken, kan ik toch een groter project behandelen in die extra 5 weken.

Toestemming van management gekregen, dus afgesproken dat mijn uitzending tussen de 8 en 13 weken zou zijn. Natuurlijk rekt VSO het direct op naar sowieso 13 weken, maar dat is prima!

Op 13 september heb ik vervolgens mijn eerste aanbod binnen gekregen! Een opdracht als Marketing en Communicatie adviseur, 3 maanden, voor Nekemte Catholic Secretariat in Nekemte, ETHIOPIË!
Een land wat ik nog totaal niet in mijn scope had zitten, aangezien VSO het tot dan toe alleen over Ghana, Zambia en Bangladesh had gehad. De selectieprocedure is in volle gang, daarover snel meer inclusief meer over wat ik daar dan zal gaan doen.

Zoals ik de vorige keer al had aangegeven, doet VSO er alles aan om ons goed voorbereid op pad te laten gaan. Dat is gebleken!

In de afgelopen drie weken heb ik online trainingen gevolgd, daarnaast heb ik zaterdag de eerste 'live' trainingsdag en zal ik ergens in de komende twee maanden ook de 3-daagse training gaan krijgen. Een vol programma dus naast mijn normale werk waar we op dit moment ook hele heftige tijden beleven. Veel spanning dus en dan gaat het 'normale sociale leven' ook nog gewoon door! Gelukkig heb ik vrienden die een opleiding tot masseur volgen, want die rug heeft wel extra aandacht nodig! Gelukkig voel ik dat ik de spanning goed kan reguleren.

De training was erg leerzaam en heeft me ontzettend getriggerd in mijn gedachtengang. In de komende weken heb ik weer meer ruimte en zal ik jullie meenemen in die gedachtengang en natuurlijk de voortgang!
Als ik aangenomen word, ligt de vertrekdatum tussen half december en eind januari, al behoorlijk snel dus!

Dit was voor nu een korte update, er volgt snel meer!

Liefs,
Wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

Hoi! Welkom op mijn reisdagboek, ik hoop dat je in de komende maanden regelmatig terug komt om de ontwikkelingen te volgen! Laat gerust een berichtje achter, vind ik alleen maar leuk..... Liefs, Wilma

Actief sinds 15 Dec. 2013
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 92372

Voorgaande reizen:

25 Juni 2013 - 04 Mei 2014

Voor VSO op pad!

Landen bezocht: